Wednesday, May 5, 2010

Kerja di Mydin USJ Bosan ?

mydin usj,generation blacklist,sandakan,celcom,bosan

Bosannya hari ini aku kerja di mydin USJ dari sebelum2 ni, bangun pagi semangat nak jaga booth di maydin ni, sebab budak yang jaga Mydin cuti,tak ada orang nak cover, aku kena cover lah untuk dia, so, datang pagi2, sunyi sepi , bila aku usha2 mydin nie, ada plak la BOOTH STEAMYX & CELCOM gak di belakang kedai WAH CHAN, aku jadi hilang semangat . Dah lah tempat ni kurang sales, tambah plak booth lagi, makin lah tak ada sales. Tapi insyaallah kalau ada rezeki , adalah sales, sabar lah, tunggu sampai balik nie, dah lah BOSAN xde kawan sini, orang lalu lalang pun 1-2 orang.

Yang best Kerja di Mydin nie plak , buka kaunter pukul 10.00am , balik pun awal 10.00pm, bukan macam kt kinrara, masuk 9.30am hngga 10.20pm, full owh. Kalo x keja macam mana lah nak hidup merantau di selangor ni, kena kerja kuat juga lah, hahaiii~
BOSAN, AKU BOSAN, BOSAN, arrgghhhh~ Sales mari2..Streamyx & Celcom Broadband free Modem, mari2 kak, mari bang register sini.. =.="
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 comments: on "Kerja di Mydin USJ Bosan ?"

Post a Comment