Saturday, April 17, 2010

HERO

hero
hero
hero


Hero, sebuah novel grafik yg diilhamkan dripda pengalaman ZINT sendiri - melihat kesukaran yg dihadapi oleh barisan anak muda yang mencintai muzik melawan aral gendala demi menggenggam sebuah impian dan melakukan sesuatu yang begitu dicintai oleh mereka. Cal, seorang pemuda yang tipikal, bekerja di sebuah institusi perbankan di kota metropolitan yang sungguh mencabar. Sikapnya yg merendah diri menyebabkan dia sentiasa ditindas oleh pegawai atasannya. Pertemuan Cal dengan Zes telah merubah kehidupan mereka dan signifikasi daripda itu telah memberi impak yang sungguh besar kepada mereka berdua . Perwatakan Zes agresif,lantang bersuara dan menganggap dirinya seorang ANARKIS telah membuka mata Cal untuk bangkit daripda penindasan! Bagaimanakah mereka berdua mengharungi segala cabaran yang bakal menjelma ..?

P/S: Cerita ini ditujukan khas untuk tabib dan kamu semua yang meminati Muzik. Walaupun kamu gagal,namun kamu semua telah berusaha untuk menggapai impian itu. You guys are the true hero!
jgn lupa bli buku nie, best gila ekk, huhu, terharu gak aku membaca novel nie, khdupan anak muda pemuzik jalanan yg berprinsip D.I.Y(do it yourself).
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

3 comments: on "HERO"

~roslinda~ said...

drop by here..
byknye welcome msg blog nih~huuu
pe2 pun...salam ziarah
tQ also 4 drop by~
do visit my blog again ;)

Post a Comment